Image2 Alligator Flash Designer 8
 

Ruch po ścieżce

Czasami prosta animacja z punktu A do punktu B jest niewystarczająca, niezbędne jest zatem zdefiniowanie ruchu po ścieżce.

Do zdefiniowania ścieżki, po której będzie poruszał się animowany obiekt, mamy zarówno krzywe składające się z prostych odcinków (krzywa łamana) jak również krzywe beziera 2 stopnia (z jedyn punktem kontrolnym). Aby ukryć ścieżkę, po której ruch ma się odbywać, niezbędne jest nadanie jej grubości 0 pikseli. Jeżeli krzywa jest zamknięta ważne jest także usunięcie wypełnienia. Ścieżka bez linii i wypełnienia nazywana jest kształtem ukrytym i zaznaczona jest linia przerywaną.

editpath

© Copyright 1999-2013 Selteco Software, Rzymowskiego 53, 02-697 Warszawa, tel: +48 22 407 77 80, fax: +48 22 407 97 04
Ta strona została wykonana wyłącznie przy pomocy programów Raptor Web Designer, Photo Lab, Alligator Flash Designer i Button Maker